/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Udskrivning af PDF fil
Fra : Eirikur
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 18-05-15 12:25

Når jeg forsøger at udskrive en PDF fil kommer kun overskrifterne ud!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-15 12:31

Så gør du nok sikkert noget forkert...
OG det er jo ikke nemt at vide hvad er efter dit spørgsmål...

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-05-15 14:41

Citat
Så gør du nok sikkert noget forkert...

Hvorfor så komme med kommentar?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-15 15:19

Citat
Hvorfor så komme med kommentar?

Hvor komme med den kommentar

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-05-15 15:30

Måske fordi indholdet ligger i bokse? eller det er beskyttet, prøv at marker dét du vil udskrive og højreklik = udskriv - eller marker og flyt over i Office/ Notepad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-15 16:34

Du kan ikke udskrive en PDF fil direkte. Den skal hentes/åbnes først, med et program der kan læse den.
Adobes PDF læser og viser mulighed for udprintning, hvis musen holdes nede på siden.

Eller du kan hente det gratis LibreOffice på Dansk som også læser og udskriver PDF.

Kommentar
Fra : Eirikur

Dato : 19-05-15 14:52

Jeg har ADOBE installeret og kan se hele teksten. Det drejer sig om vejledning fra et rejseburo. Hvert afsnit begynder med en farvet overskrift, som udskrives Resten af teksten er sort og udskrives ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-15 16:39

Citat
Måske fordi indholdet ligger i bokse? eller det er beskyttet, prøv at marker dét du vil udskrive og højreklik = udskriv - eller marker og flyt over i Office/ Notepad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-15 17:24

Giv et link til hvad der ikke kan udskrives......................altså uden personlige oplysninger.
Så kan vi lige prøve at skrive det ud.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-15 20:35

Se under egenskaber for filen - skrivebeskytter eller andet.
Jeg bruger denne til at´behandle´ pdf filer med:
http://pdf-xchange-viewer.en.softonic.com/
Og denne til at lave mine pdf filer med:
https://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-pro

Kommentar
Fra : Eirikur

Dato : 22-05-15 19:27

det var min printer, som ikke virkede, Undskyld Eirikur