/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gemme i skyen
Fra : ultra2
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 17-05-15 20:03

hvilket er beds og kan gemme mest gratis

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 17-05-15 20:27

Det kan du se på wiki.
en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_hosting_services

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-15 20:51

Det kommer an på hvad og hvor meget du vil gemme.
Selv har jeg et par gratis konti hos 4shared (10GB), som efter 5-6 år endnu ikke har slettet mine filer.
Du kan oprette alle de konti du vil, bare det er forskellige mails du bruger.
De har også automatisk synkronisering af mapper.
http://www.4shared.com/

Er det STORE filer/ dvd film osv bør du overveje Usenet, men det er ikke gratis.

Hvad med en almindelig USB disk eller server (NAS)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-15 20:55

Du kan også bruge Google Drev, kan bare ikke lige huske størrelsen på den plads de tilbyder - men det er omkring 10-15gb.
Og selvfølgelig Dropbox.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-15 21:03

OneDrive (Microsoft) Og Google drev tilbyder begge 15 GB gratis, Dropbox tilbyder 2 GB gratis, både OneDrive og Dropbox kan udvides med lidt plads gratis Dropbox ved at invitere andre med et link og OneDrive bliver dobbelt så stor hvis du kobler en smartphobe eller tavlecomputer på samme konto

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 17-05-15 21:26

Tak for svaret o.v.n..