/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
ARV??
Fra : Carlam
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 17-05-15 16:30

Hej
Jeg har fået dette brev fra "Borrani Valdes y Asociados" fra Spanien.
Det påstås at jeg skal arve, (tror det fup)

Spørgsmålet er så: Er der nogen der kender til den virksomhed? - Der er godtnok et
RC-Nr. 60845

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-05-15 16:33

Du kan regne - 110% - med at det er FUP.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-15 17:53

111 % fup.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-15 18:02

Det kommer vel an på hvad de skriver i mailen - men FUP og BEDRAG, det ender med at du skal betale for at få penge - som du alligevel aldrig får at se.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-15 18:06

Citat
Spørgsmålet er så: Er der nogen der kender til den virksomhed? - Der er godtnok et
RC-Nr. 60845

Du kan være ganske og aldeles forsikret om det er svindel fra ende til anden, for de kender sikkert ikke dit navn...

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-15 19:15

Den slags har jeg fået flere af, så vidt jeg husker har de været fra Afrika, nogle gange sletter jeg dem uden at læse dem, andre gange læser jeg lidt af det, og griner lidt, inden jeg sletter.

Medmindre du har (haft) slægtninge i Spanien, som kan have tilgodeset dig i et testamente, så er det med 200% sikkerhed det rene fup.

Når noget lyder for godt til at være sandt.......................................

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-15 20:37

Mener også at ´kandu´ har kørt de reklamer = du er den heldige VINDER - med eneste formål at få lidt oplysninger ud af dem der hopper på det.
Og fup og fidus - også at kandu hopper med på dén for et par ´reklame´ kroner, samt de har vist også reklameret for BET et eller andet uhæderligt selskab, ifølge Trustpilot.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-05-15 10:57

Det var da ikke så ringe. Kontakt dem om, at du kommer selv ned og henter arven.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-15 12:28

Jeg synes det mest skræmmende er, at nogen oplyste selv tænkende mennesker overhovedet kan få den idé, at der skulle kunne være penge at hente i sådan en e-mail.

Godkendelse af svar
Fra : Carlam

Dato : 18-05-15 16:37

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-05-15 16:52

Velbekomme.