/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
IT kursus/uddannelse med job muligheder?
Fra : Morgensutter
Vist : 528 gange
73 point
Dato : 17-05-15 13:33

Er der nogen der ved hvilken retning jeg skal gå, eller hvilket kursus eller kortere uddannelse jeg skal tage inden for IT branchen, hvis jeg vil have optimale muligheder for job bagefter?

Med andre ord:

Hvilken retning inden for IT har bedste job muligheder?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-05-15 13:52

Citat
Hvilken retning inden for IT har bedste job muligheder?

Jeg tror ærlig talt ikke du har nogen chancer i den retning - du skulle se at blive voksen og ansvarlig først...

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 17-05-15 22:10

Hvad har det med dette spørgsmål at gøre?
Ingen har svaret fordi du skrev det lort.
Men så er det jo godt at jeg har en hel hær af falske profiler. Jeg sidder med en liste med over 75 email adresser og alle er eller har været i brug her på kandu.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-05-15 23:45

Jeg tror da netop har en pointe i det der blev skrevet.

Du får da vist ikke mange point på IQ skalaen med den udmelding der:
"Men så er det jo godt at jeg har en hel hær af falske profiler. Jeg sidder med en liste med over 75 email adresser og alle er eller har været i brug her på kandu."

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-15 13:24

Citat
Ingen har svaret fordi du skrev det lort.

Mon det har noget med sagen at gøre?

Jeg tror netop det er lige modsat

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 73 point
Dato : 18-05-15 16:26

>Hvilken retning inden for IT har bedste job muligheder?

En datalog uddannelse på AAU

Kommentar
Fra : Morgensutter

Dato : 19-05-15 20:52

Som om I er en skid bedre. Der er 10 kloge hoveder her på kandu. Resten er en flok halvracistiske bonderøve.
Over and out her fra.

Godkendelse af svar
Fra : Morgensutter

Dato : 19-05-15 20:52

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-15 22:00

Selv tak,

jeg ved det fordi min datalog nevø har gået der og siden fået mange gode jobs,
eksempelvis både i Kina og nu på Grønland.

Du må jo så undersøge hvilke for uddannelser du skal have for at komme ind og studere der...