/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vi har ikke programmer på fjernsynet.
Fra : vedikkealt
Vist : 545 gange
300 point
Dato : 16-05-15 21:32

Hej ned jer...

Ganske enkelt af den grund, at vi ikke har købt en programpakke.

Det vi skal bruge fjernsynet til, et LG 32LB561U-ZC er at afspille DVD på, og DVDen er en Prosonic HDVD-320, og det koblet sammen med et HDMI kabel.

Men vi kan ikke få billeder på skærmen, og så tænker jeg på om jeg har lavet grundindstilligerne forkert, for her fik jeg muligheden for om den skulle fungerer som monitor i en butik eller hjemme, jeg valgte hjemme og nu VIL den lede efter programmer..så mit spørgsmål er kan jeg komme tilbage til disse grundindstillinger og vælge monitor til butik...eller er løsningen noget helt andet.

Jeg har prøvet Menu på DVDen men her skete ikke noget, og manualen giver ikke nogen hjælp som jeg forstår.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-05-15 21:41

Opgaven er løst.

Jeg skulle ind under SETTINGS og vælge at signalet kom ind via HDMI indgang, og pludselig virkede det....synes ellers jeg havde prøvet alt.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 16-05-15 22:17

Ja det er en god ide, at fortælle skærmen hvor signalet kommer fra - den har jeg også været på.
Havde du brugt SCAR stikket havde den selv fundet ud af det, det gør mit TV.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-05-15 09:05

# Eyvind

Nu er jeg just ikke ferm til det elektronik - finde ud af noget, og så tjener de vel mest på et HDMI kabel for det koster jo x 3 i butikken i forhold til hvis man købte det på nettet.

Og så var det tilfældighed at jeg selv kom frem til det rigtige skærmbillede, hvor jeg kunne vælge input.

Og OM det selv havde fundet noget indgang ved SCAR stik brug, kan man vel heller ikke bare gå ud fra, da modellerne og mulighederne skifter hurtigere end en hest kan løbe.

Men indtil videre skal vi bare bo her midlertidig, så gider ikke bøvle med YOUSEE som ellers er lagt ind i huset, hvis det kun bliver i nogle få uger uger vi er her.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-05-15 09:06

Tak for deltagelsen Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind