/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tatoverings betydning?
Fra : mari7anne
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 12-05-15 10:02

Jeg har et billede af min søns tatovering som han fik lavet på sin arm, kort før hans død. Nu ville jeg gerne vide, om nogen herinde kender et sted, eller noget andet hvor man kan vise billedet og som så måske kan fortælle mig, om tatoveringen har en betydning, eller er et symbol for et eller andet, eller han måske bare har fået lavet den grundet sin egen tankegang. Den er lidt speciel og derfor tænkte jeg, at den måske havde en eller anden form for betydning. Ville være meget glad for et link/råd fra Jer herinde. Tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-05-15 10:56

Du kan jo til en start lægge det ud her via http://peecee.dk/ så kan det være der er andre der har flere kommentarer...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-05-15 14:13

Prøv evt. hos den der tatoverede ham!

http://www.tatoveringerdanmark.com

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 13-05-15 08:14

Der er nok ikke kun et enkelt sted du kan/skal vise den.

Er det noget med Nordiske guder - skal du vise den til nogen som kender noget om dem.

Er det hund, så må du henvende dig til hunde mennesker osv.

Måske du skal lægge dit foto ind her, så er der måske nogen som kan guide dig hen hvor nogen ved noget...... hvis der er ikke er en klog her som kan hjælpe.

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 13-05-15 23:31

Vidste ikke hvordan man lagde billeder ind her, men prøvede denne Peecee, som marken 84 nævnte.
Link: http://peecee.dk/upload/view/450222

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 13-05-15 23:34

katekismus: Jeg ved jo ikke hvem han blev tatoveret af og da min søn er død, kan jeg ikke spørge ham.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 14-05-15 08:19

mari7anne et gæt ville jo være initialer...

Det ligner jo to H'er. Kunne det tænkes?

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 14-05-15 11:59

Jeg er med på at det nok er HH men jeg ser at der måske er et lille C også?

Tjek hans telefon, hvis det er muligt for evt navne - det kan mache.

Som total nOOb - kan det være en sportsklub?

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 15-05-15 09:03

Tak for svaret marken84. Det har længe (6 år) været et mysterie for mig og nu løste du opgaven på bedste vis.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-05-15 11:33

Glæder mig...