/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding 0x80070002
Fra : Boxerpige101
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 11-05-15 17:54

Jeg får fejlmeldingen 0x80070002 når jeg forsøger at installere en app. fra store. Mit styresystem er Windows 8.1. Det er et helt nyt Acer XC-115 anlæg. Hvordan får jeg lov til at installere app. igen

Kommentar
Fra : sferling

Dato : 11-05-15 17:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-15 18:23
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-15 18:26

Prøver igen ..med 3'eren :

3.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-05-15 12:31

Hva' så molokyle, har du aktier i programmet?
Hvorfor købe det program?

Brug det fix som MS selv har lavet
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/910336/da

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-15 14:56

webnoob -> Det er netop derfor jeg skrev som 4.) : Brug FIXIT !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 12-05-15 17:03

Alt dette er forsøgt, samt meget mere Når jeg kører Appdiagnostic.diag.... siger den at Windows Store-konfigurationen måske er ødelagt, hvordan får jeg den rettet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-15 22:11
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-15 01:42

Er Windows aktiveret? Se efter i Kontrolpanel>System og sikkerhed>System
Mine problemer med at installere og opdatere app's blev løst ved at deaktivere IPv6
Store vil af en eller anden grund bruge den forbindelse og det dur ikke, slå den fra hvis den er aktiv
Se efter i Kontrolpanel>Netværk og internet>Netværk og delingscenter, klik på forbindelsen og i det lille vindue som åbner klikker du på Egenskaber og i det næste lille vindue ruller du ned til Internet Protocol Version6 (TCP IPv6) hvis der er markering ud for den linje så fjern markeringen og klik på OK

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 13-05-15 13:28

o.v.n. Windows er aktiveret og markeringen ud for TCP/IPv6 er fjernet og lige meget hjælper det, jeg kan stadig ikke installere app.

Molokyle det nytter ikke at henvise mig til engelske sider, jeg kan ikke læse engelsk, og det sidste du henviser til er Windows 7 og jeg har en 8.1

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 13-05-15 13:31

Vi er fra Microsoft side blevet bedt om at installere Windows på ny, hvilket jeg også er klar til, men det skal gøres via en app. og det virker heller ikke, er der nogle af jer der ved hvordan man kan få tilbagesat en Acer Aspite XC-115 til fabriksindstillingerne uden at bruge app?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-15 15:16

Boxerpige101 ->
Citat
..det sidste du henviser til er Windows 7 og jeg har en 8.1

SAME SHIT !!!

Hør nu. Har du prøvet:
Citat
I would suggest you to try resetting the cache for store and check:

Method 1:

Try resetting the cache for Store:

a) Press Windows logo key + R
b) Type “wsreset.exe” on run windows and press enter.

..frit oversat:

Slet/nulstil hukommelses-området for STORE og tjek:

Metode 1:

a.) Tryk : Windows-tasten + R
b.) Skriv wsreset.exe ved 'Kør Windows' og tryl på Enter/return -tasten.

Var det svært?
..virkede det?
Det er altid rart med tilbagemeldinger om, hvad der virker ...og hvad der ikke gør

NB: Mht. nulstilling af Windows 8.1? Følg denne vejledning som sidste udvej:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/restore-refresh-reset-pc

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-15 15:28

Ps. Hvis ovenstående 'oversættelse' IKKE virkede?

..så var svaret:

Citat
I had this problem and I searched and searched for a fix. What finally worked for me was creating a new account, not using the account that the store set up.
1. Make a new accont with a different email address and
2. then move all the information you have from your first account to the new account.
3. Then delete the first account and create another account with the first email.
4. Once you do that move all the programs and files back into that account and delete the account with the different email address.
This is what worked for me. It was very involved but doing it this way doesn't reset your desktop settings and such. You might want to search for the exact fix I described above because I did it back in February and I'm not sure I related all the steps correctly.

Altså :

Opret en 'ny' bruger af Windows Store uden at bruge din nuværende konto.
Vælg en ny e-mail adresse til dette.
Flyt/kopier al information fra din 'gamle' konto til den 'nye' midlertidige konto.
Slet den gamle konto og opret en ny med din gamle e-mail adresse.
Flyt så alle programmer fra den midlertidige konto til den sidst oprettede.
Slet den midlertidige konto
..eller få en eller anden til at hjælpe dig med det engelske
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-15 13:40
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-15 13:42

Du kan også prøve at skrive WSReset i 'Kør'. 'Kør' starter du ved at holde Windows tasten nede og trykke på 'R'.

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 14-05-15 22:15

Jeg har nu fået løst problemet med at geninstallere Windows, og er i fuld gang med at lægge programmer ind på ny. Noget tyder på, at det er da jeg fjernede den forud indstalleret Mcafee det er gået galt, så nu må jeg desværre nok bibeholde den, selv om jeg synes den er dyr.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-15 23:23

Det var en skam, det er jo den lette løsning du har valgt. Selvfølgelig skal du ikke bruge et AV du ikke har løst til. Det kan løses.

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-05-15 11:17

webnoob hvordan kan man afindstallere Mcafee uden at smadre det hele en gang til, har du en 100% sikker løsning så kom med den jeg har et 3 mdr. frit abb. og har ikke tænkt mig at betale det før den tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-15 09:10

Fjern Mcafee antivirus:

1.) http://komputer.dk/forum/hjaelp-til-windows-og-programmer/programmer/hvordan-fjerner-jeg-mcafee-antivirus-program

2.) http://dipee.info/14/2012/02/hvordan-du-fjerner-McAfee-sikkerhed.html

Altså skal du downloade uninstaller programmet MCPR.exe og køre det, hvis en 'normal' afinstallation ikke kan lade sig gøre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-07-15 23:16

Hallooooo