/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tabt agurkelage på fliser
Fra : Superspinat
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 09-05-15 12:43

Hej..
Jeg har tabt agurkelage på havefliserne - nu er der pletter der hvor det ramte
hvordan får jeg det af?

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 09-05-15 14:04

Vand og sand.

Kommentar
Fra : Superspinat

Dato : 09-05-15 14:17

Vi har forsøgt at vaske det af men intet hjælper - men hvad gør sandet ? Sliber?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-05-15 14:50

Er det syren eller sukkeret der giver pletter?

I begge tilfælde hjælper brun sæbe, ellers køb noget fliserens.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-05-15 17:31

Er det natur fliser eller glaseret fliser?

Kommentar
Fra : Superspinat

Dato : 09-05-15 17:43

Natur - eller de der almindelige 30x30 grå fliser fra jem og fix

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-05-15 19:36

Jem og Fix har dem stadig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-05-15 20:26

Jeg tror ikke du kan få pletterne af. Det bedste vil nok være at købe et par nye fliser. Med vejr og vind vil fliserne hurtigt komme til at ligne de "gamle"
Det du har spildt, er trukket længere ned i fliserne så ingen hjælpemidler (brun sæbe/ fliserens) eller knofedt vil hjælpe.

Du kan enten leve med pletterne eller købe et par nye fliser.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-05-15 09:42

Se om vejr og vind måske udjævner det med tiden....

Kommentar
Fra : Superspinat

Dato : 10-05-15 10:29

Det er desværre i en carport...Prøver lige nogle af fifsene