/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Blind fisk???
Fra : mig-selv
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 07-05-15 20:01

Har før spugt om sygdom i fobindelse med en ½ blind fisk, MEN
Kan det tænkes at den bare er LYS-SKY... og hvorfor så kun den ene fisk.

Kun en tanke, da hunnen har hele kønsorganet ude, og det er vel ikke normalt? hvis hannen ikke er klar.

Skiftede et hvidt rør ud med et GRO

Men den ene fisk er vist også et enestående? problem.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 08-05-15 09:31

Genfejl?

Det forekommer jo også hos andre dyr. Deriblandt mennesket. Altså en 'medfødt' misdannelse.

..eller en skade?

Den er på en eller anden måde blevet trykket med hjerne- eller indre organskader til følge?

AFLIV staklen!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-05-15 21:07

Jow, det kan godt være den ryger i fryseren.

De har ellers lige ynglet i nat , så den får udsat ´dommen´ indtil videre.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 08-05-15 21:15

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-15 08:10

Selvtak
..og tillykke med familieforøgelsen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-15 08:47

Ja den var go, men det er ikke sikkert de er befrugtet, hvis han ikke kan se hvad han laver.

Men æg er der i hulen, ikke bedste kvalitet på klippet:
https://www.dropbox.com/s/ppu5rj8e3cexd50/Acara%20%C3%A6g.mp4?dl=0

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-05-15 23:21

Lige en efter-hyler, der er liv i æggene/ øjne - men han er stadig tosset og hidsig/ blind - eneste lyd er bare mig der forsøger at sænke et kamera:
https://www.dropbox.com/s/yo8cga83j0e6py0/%C3%86g%20m%20for%C3%A6ldre.mp4?dl=0

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-05-15 17:28

Og siden sidst? har de så haft masser af hvide pletter, dog ikke de andre fisk
Det blev kurreret ved at skrue op for varmen til 30* 6-7 dage og nu er de så raske igen & hannen kan se nu igen.