/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Midlertidig bolig i Horsens søges,
Fra : vedikkealt
Vist : 359 gange
300 point
Dato : 07-05-15 00:53

Hej med alle jer

Da jeg for første gang siden 1972 er blevet tilføjet gruppen af de dovne arbejdsløse, og er bosat i UdkantsDanmark uden reelle jobmuligheder, vil jeg gerne om det kunne lykkes at finde en midlertidig bolig i 6 måneder - i eller omkring Horsens, hvor jobmuligheder ifølge alle mine jobagenter skulle være langt større, end her hvor jeg bor nu.
Jeg tænker noget anneks - kælder eller 1.ste sal hvor forbrugsafgifter og husleje er til at betale.

Jeg har fået tilbudt boliger i Horsens hvor huslejen var på mellem 5 og 7000 kr., men her strækker dagpengene ikke, da jeg i perioden sidder med 2 huslejer.

Jeg er i Horsens hele dagen nu på fredag, så hvis du har en egnet bolig du gerne vil vise frem, så er her en mulighed.

Vil du ikke skrive her i dette offentlige forum, er du velkommen til at bruge mail adressen roladens@gmail.com

Bedste hilsner fra vedikkealt

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 300 point
Dato : 07-05-15 13:40

http://www.boligdeal.dk/regionmidtjylland-all/8700-horsens

Overhørte en samtale mellem et par håndværkere. De snakkede om at kollegiet nærmest stod halv-tomt, men ved ikke om det passer, eller om de vil leje ud til en der ikke læser.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-05-15 14:11

# 3773

Hvad er det for et kollegie du skriver om, for det ser ud som om der er mere end et i Horsens.

Og Tak for linket til den anden oversigt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-15 14:45

Det var kollegiet på Chr M Østergårdsvej http://www.tekniskkollegium.dk/Kontakt-4491.htm

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 05-07-15 20:17

Tak for svaret 3773.

Du får 5 stjerner for din deltagelse - selv om det ikke blev løsningen

Bedste hilsner fra vedikkealt