/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
olympus voice recorder
Fra : denevigeuheldige
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 23-04-15 12:25

Jeg har en olympus voice recorder WS-832. Hvordan får jeg overført det optagne til min pc? Olympus har ikke svaret på min henvendelse.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-04-15 13:14

Hvilke udgange er der på sådan en "fyr"?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-15 22:25

Så på tuben, at nogle kan ´skilles´ ad og så sidder der et USB stik i bunden - bare lige.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 24-04-15 10:05

Der sidder et USB stik der kan trækkes ud og kobles på pc`en, men det har været til formålet at oplade batteriet. Umiddelbart vi jeg tro at man burde kunne overføre data den vej rundt også. Ellers er der kun et mic-stik på den.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 24-04-15 10:06
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-04-15 10:20

Jamen, så slut den til og gå i Stifinder og find den der, så skulle du kunne overføre dine data.

Om du kan bruge dem, er en anden sag, da Sone kan anvende et format, som ikke understøttes af din PC.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 24-04-15 10:23

Ser ud til at der har været problemer med forbindelsen med min usb-station, men du er det lykkedes at få kontakt via usb-stikket på recorderen.