/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
???
Fra : Trinit
Vist : 236 gange
20 point
Dato : 19-06-03 12:01

Jeg har ikke helt forstået hvad "Kandu.dk" kan bruges til, så hvis i ville give mig lidt hjælp, ville jeg være glad

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-06-03 12:14

Man kan bla. lære (erfare) noget. Står man med et problem (opgave), kan man prøve at spørge (eller søge) herinde.

MVH

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-06-03 12:21

Læs om systemet og dets grundlag under menuen "KOM GODT I GANG" og så i øvrigt velkommen.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-03 12:28

Det er ikke nødvendigvis sikkert at der kommer brugbar hjælp, men der er temmelig mange der ved en masse om en masse.

Generelt set er der vist endog temmelig god hjælp at hente på PC/softvareproblemer. Folk herinde er også flinke til at forsøge at dele erfaringer med biler, knallerter osv.

Hvis du stiller spørgsmål, kan du også opleve en rimelig regn af links, kommende fra de "kandu'er" der er skrappe til at surfe/lede, hvorefter du så hjælper dig selv via E-nettet.

Et godt råd, er altid at forsøge at søge på kandu først. Mange problemer er allerede blevet fikset en gang.

Du vil også opleve en masse opgør og mudderkastning, ikke mindst som følge af pointsystemet (may it rest in peace). Men sådan er det jo, når man samler en masse mennesker på et forum. De kan ikke være enige allesammen (men der var et par stykker, der kunne anvende et andet sprogbrug).

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-06-03 13:23

Det primære er at det er brugere der hjælper brugere - Der sidder ingen udvalgte eksperter klar til at svare.
Der kommer gpde råd og mindre gode råd, og Du må selv vurdere om Du vil/kan bruge nogen af dem.
Du kan lære meget ved at læse nogle af de gamle spørgsmål, kommentarer og svar om de emner der interesserer Dig. De bliver godt nok lukket i en periode, så man skal betale lidt point for at se dem; men så bliver de åbnet/gratis igen.
Men vær forberedt på at kan være tidsrøvende. Til gengæld får Du også et rimeligt kendskab til de mest aktive brugere, og lejlighed til at vurdere, hvem Du kan tage alvorligt, og hvem der mere går efter at lave røre i andedammen.
Glæd Dig når Du får point; men lad være med at tage dem alvorligt.
velkommen til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-03 13:40

Ja læs kom godt igang og se under vis alle emner. Så vil du få et indtryk af hvad kandu kan bruges til.

sommerilsen ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:32

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:42

Trinit?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-04 09:24

Man kan/bør/skal også lukke sine spørgsmål, når der er faldet gode og plausible kommentarer. Dette er ikke sket derfor fjerner jeg min abonnering på denne tråd, idet der nu er gået over et halvt år.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:42

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH