/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
My Phone Explorer
Fra : k_m_s
Vist : 369 gange
500 point
Dato : 20-04-15 12:28

Hej.

Langt om længe har jeg fået øjnene op for My Phone Explorer, efter at ha prøvet div. mobil fabrikanters egen SW. der ikke virker.

Der er bare en ting når jeg sync. kalender mellem htcM8 og Office 2007. Når jeg skal godkende synkronisering kommer den med ca. 140 punkter hvor den siger:

"Uge 45 i 2014" markering i "Slet indtastning i telefonen"
"Uge 45 i 2015" markering i "Slet indtastning i telefonen"
"Uge 46 i 2014" markering i "Slet indtastning i telefonen"
O.S.V.

Jeg har visning af uge nummer slået til på mobilen.

Efter sync. er det hele som det skal være på mobilen, 1 stk. visning af ugenr. om mandagen.

Er der nogen der har været ude for det samme?

Ha en god dag.
Kim

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 23-04-15 10:05

Er det ikke bare fordi den sletter/ overskriver gammel data på din tlf - eller er det fordi du manuelt skal gøre det 140 gange.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 14-05-15 23:09

Nej det er ikke noget jeg skal gøre, den gør det jo selv når den syncker.

Men jeg har jo ikke rettet noget i ugenummer, så kan ikke forstå at den skal slette/overskrive..

(Undskyld der er gået lidt tid)

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 10-06-15 11:04

Tak for svaret mig-selv.

Jeg må jo bare lade den gøre det, det skader jo ikke noget

Kim