/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
driver
Fra : ultra2
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 18-04-15 20:33

driver program siger mine driver er forældet iobit

skifter i driver eller ?????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-04-15 20:37

Hvis ikke du har problemer så hold dig fra opdateringer

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-04-15 20:38

Så bruger du selvfølgelig Driverbooster - genialt gratis program...

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-15 09:47

Tja - jeg har netop smidt alt IObit ud for 5 min siden. jeg syntes netop Den driver booster var for aggressiv.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-04-15 12:35

Nogen synes bedst om datteren, andre om moderen...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-04-15 13:32
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-15 17:02

Det var nu min Avast som var utilfreds.

Og det er ikke altid bare en billig vurdering om moderen eller datteren.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-04-15 17:04

jeg vil stadig påstå der intet er i vejen med IOBIT...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-15 19:00

Kun for at gentage det bedste råd her i tråden:
Citat
Hvis ikke du har problemer så hold dig fra opdateringer
det gælder selvfølgelig kun for drivere - ikke Windows og installerede programmer som altid bør være opdateret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-15 19:09

Yes - en driver der kører godt, fejler ikke noget, bare fordi den er af ældre dato.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-15 20:12

Citat
det gælder selvfølgelig kun for drivere - ikke Windows og installerede programmer som altid bør være opdateret

Jeg har nu været ude for at opdateringer fra MS heller ikke har været af det ´gode´ men det er stykke tid siden min pc er blevet opdateret - varigt, samt Java kan også give ballade.
Og har intet med Drivere at gøre..

https://www.google.dk/search?q=driver&espv=2&biw=1280&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1e8zVZeUKMb9ygPe2YGgBg&ved=0CAYQ_AUoAQ

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 19-04-15 20:34

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-15 21:06

selv-tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-15 11:42

Det var mig-selv som du burde have accepteret svar fra, mit indlæg var kun for at gentage indlægget fra mig-selv