/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
proxy
Fra : kivi
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 01-04-15 11:58

efter at jeg har systemoptimeret min pc har jeg fået dette problem , proxyserveren afviser forbindelser , hvordan ændre jeg det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 12:09

Nulstil IE og fjern netværkskort i enhedshåndtering og genstart pc

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-15 13:05

desværre hjalp det ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 13:09

Prøv at komme med liiidt flere oplysninger end 'det hjalp ikke' !

Hvad browser og hvad har du optimeret med, fortryd den optimering, eller lav en systemgendannelse!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-15 13:13

det er både google firefox og ie systemgendanelse mister jeg alt og starter forfra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 13:29

Hvis du laver en systemgendannelse til sidst hvor pc virkede mister du ikke andet end det du har installeret efter!

Hvis du laver en system recovery til fabriksindstillinger mister du alt!

Prøv at højreklike på internetforbindelsen nede ved uret og vælg
Åbn Netværks- og delingscenter.
Find din forbindelse og klik på den,
så klikker du på Egenskaber
find så TCP/IPv4 klik på den for at markere den, klik så på Egenskaber
her skal der være 'prik' i Hent automatisk ip adresse og Hent automatisk en DNS serveradresse
klik ok,luk,luk

Hva' så nu?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-15 13:51

er du sikker på at det er det samme i win 8,1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 13:55

Øhh hvad er det samme i w8.1?

Det er godt nok ik' nemt, man skal gætte hele tiden!

Det her er fra w8.1
Prøv at højreklike på internetforbindelsen nede ved uret og vælg
Åbn Netværks- og delingscenter.
Find din forbindelse og klik på den,
så klikker du på Egenskaber
find så TCP/IPv4 klik på den for at markere den, klik så på Egenskaber
her skal der være 'prik' i Hent automatisk ip adresse og Hent automatisk en DNS serveradresse
klik ok,luk,luk

og dette

Hvis du laver en systemgendannelse til sidst hvor pc virkede mister du ikke andet end det du har installeret efter!

Hvis du laver en system recovery til fabriksindstillinger mister du alt!

gælder os w8.1

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-15 14:01

Optimering af pc, uden at slette dine filer!

Sådan optimeres, nulstilles eller gendannes din pc
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/restore-refresh-reset-pc

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-04-15 18:06

Tak for svaret Klaudi.jeg brugte den hårde metode

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 19:03

velbekomme