/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
selvsalg hus
Fra : omahexen
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 31-03-15 08:28

Er der nogen der har erfaringer med selvsalg af hus ? Hvem er bedst og billigst,hvor meget skal man selv stå for o.s.v. (Fyn)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-03-15 10:56

Nej, og jeg ville ikke gøre det, bare for at spare ejendomsmægler salær.

Der er så mange restriktioner der skal overholdes, bl.a. forsikringsoverdragelser og tilsynsrapport.
Hvis noget er uklart kan du risikere at hæfte for mangler den nye ejer måtte finde...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-03-15 15:35

Prøv at kigge her: http://www.selvsalg.dk/opret-boligannonce-her?utm_source=Boliga&utm_medium=venstremenu&utm_content=tekstlink&utm_campaign=Boligaselvsalg

Der er mange penge at spare, hvis du selv har fundet den "rigtige" køber. Du må IKKE springe en jurist over!

Er du førstegangs sælger, eller har du tidlige oplevet et salg?

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-15 06:11

Du kan få lidt vejledning mm her i et gratis blad

http://www.boliga.dk/bolignyt/produkt-gode-raad-naar-du-selv-skal-saelge

Det er den 1. april i dag, men boliga havde vist en anden aprilsnar, så det kan være værd at kigge på, selv om man åbenbart skal acceptere at modtage mails mm

Du kunne også kigge på

http://www.robinhus.dk/

der i flere år har kørt med en selvsalgsordning hvor man selv viser boligen frem, men har en ejendomsmægler tilknyttet.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 01-04-15 07:46

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-04-15 11:01

Selv tak, omahexen, held og lykke med salget!