/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sletning af forudinstallerede apps
Fra : joso
Vist : 251 gange
35 point
Dato : 30-03-15 23:01

Er der nogen som ved hvordan man afinstallerer de forudinstallerede apps fra google på androidtelefoner. De optager utroligt meget plads, og er for mit vedkommende i de fleste tilfælde overflødige og uønskede.
Mvh. Joso

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-03-15 23:18

Du annullerer dem vel bare som alle dine andre spørgsmål...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   9
- Slettede    0
Ialt    11

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-03-15 04:05

Indstillinger/administrer apps = klik på dem du vil af med, det er dog ikke alle du kan slette

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 31-03-15 20:44

Søg på ordet rooting android tablet - så kan du blive ægte administrator af din egen enhed.
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=rooting+android

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-15 08:20

Som kommentar til Thomas_Mygind's indlæg bør du være opmærksom på; at hvis du ROOT'er din androidenhed, så bortfalder garantien !!!

http://meremobil.dk/2014/08/root-hvorfor-roote-android-baggrund/

..og så er det ikke lige sådan et projekt for 'meningmand' at kaste sig ud i. Det kræver en del teknisk indsigt.
</MOLOKYLE>