/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hjælp til trailer.
Fra : lillegubbi
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 28-03-15 17:20

Jeg har en trailer, men vil gerne have et fast låg til. Har læst på brenderups hjemmeside at de har et abs låg. Men jeg har ikke kunne finde vægten på den, da det jo har betydning for hvad jeg må læsse i traileren efter den er monteret, vil jeg gerne vide det. Er der nogen der kender vægten på låget? Min trailer er en brenderup 1205.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-15 18:03
Kommentar
Fra : prosat

Dato : 29-03-15 11:26

Du kunne tage din mobil og ringe til brenderup, hvor svært kan det være

Godkendelse af svar
Fra : lillegubbi

Dato : 29-03-15 14:55

Tak for svaret pallebhansen.