/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
lalleglade sange?
Fra : Black_megan
Vist : 567 gange
60 point
Dato : 21-03-15 09:43

Hej folkens..

Jeg har et ønske om at finde sange som er godt humør på flaske :)

Tænker det er lidt personligt, så her kommer en række sange som kan sammenlignes med.. Alle har en, hvis fu spørger mig, en god melodi og et tempo eller en stemning som bare er herlig :) kan du sætte dig ind i min tankegang og tilføje et nummer jeg ikke kender, eller har glemt så ville det være så fedt ;)

Cisilia - Vi to datid nu
Neon trees - Animals
Hot chelle rae - tonight tonight
Meghan trainor - lips are movin
Billy Joel - for the longest time
Magic - rude

Ja der er flere men var lige hvad jeg ku på stående fod.. Hjælp ;)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-15 10:45

Her er godt humør, sang og flaske samlet således, at det går op i en højere enhed
http://www.cssboxing.com/media/swf/napatoq.swf
Nummerets længde afhænger altså af din kontrol over musen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-15 10:50

..ellers kan jeg kun lige på stående fod komme i tanke om:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-15 10:57

Mon ikke denne hører ind under kategorien?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-15 11:04

Skal det være Dansk ..og rigtig lalleglad? Så kommer her....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-03-15 21:20
Godkendelse af svar
Fra : Black_megan

Dato : 21-03-15 22:00

Tak for svaret molokyle... :D det var langt fra det jeg ledte efter, men fik sku et rigtig godt grin ud af det :D pointene er dine.. :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-15 07:44

Jamen velbekommelse. Hér får du lige 'vinderen' i en mere tilbagelænet version:

</MOLOKYLE>