/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Runkeeper-problem
Fra : werter
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 20-03-15 11:01

Efter opdatering til nyeste version, er Runkeeper-app'en, blevet mig umådelig besværlig. Jeg søger frem og tilbage - må ofte slukke min iPhone helt, for at (gen)finde "start", så jeg kan komme i gang.
når det så er lykkedes kan jeg godt se min rute af tegnet på et kort på iPhonen (Jeg ser den som et gadekort - kan man ikke få satelitbaggrund??).
Men kun en enkelt gang er det lykkedes mig at overføre mit rutekort til Runkeepers hjemmeside på min mac (OS 10.6.8). Men nu kan jeg ikke få det til at ske hvad jeg end prøver mig frem med. Hvilken detalje har jeg mon overset at aktivere?
Jeg er kun interesseret se den rute, jeg har gået, på et kort.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-03-15 12:08

Kender ikke din app, men med denne kan du uploade til Google drev og få vist ruten på kort, samt du kan downloade ruten og få vist i Google Earth
https://itunes.apple.com/dk/app/mytracks-the-gps-logger/id358697908?mt=8

Kommentar
Fra : werter

Dato : 20-03-15 15:26

Tak, mig-selv for dit forslag. Desværre er jeg ikke kommet helt op til det krævede iOS7 endnu (er blevet det frarådet), så jeg får ikke afprøvet denne mulighed lige med det samme. Håber, der kommer andre svar. Ellers må jeg vist bide i det sure æble...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-03-15 19:55

kender intet til Mac, men kan du ikke lave en backup af den, i tilfælde af at du prøver noget nyt.
Jeg ved at der findes mange gode råd på tuben, en om det så omhandler opgradering og tilbage igen, ved jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-15 21:48

Og du har vel ikke tænkt på at invistere i en Android tlf - de kan fåe´s meget billige på DBA + andre steder, hvis det kun er fordi du vil se hvad og hvor du har været.
Sidst jeg købte en tlf, kostede den ´kun´ en flad 100.- og den kunne det hele = NÆSTEN

Håber du får gang i dét, trods alt

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 31-03-15 22:20

Tak for din gode vilje til at hjælpe mig, mig-selv. Var min søn ikke kommet forbi (der kan gå måneder imellem) havde jeg nok fulgt dit Android-råd. Men efter en halv times tid fandt han en forkert indstilling, som han rettede og nu kører det vist perfekt!