/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 7 blinkende knap på procedurelinjen
Fra : ingelein
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 19-03-15 18:55

Hej
Jeg har nu flere gange været ude for at jeg ikke kunne lukke Outlook, men at programikonet blev ved med at blinke på processlinjen. Husker det også som om knappen blev rød (kan være husket forkert). Programmet kan hverken lukkes ned - eller den skrevne mail sendes.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-15 20:52

Citat
men at programikonet blev ved med at blinke på processlinjen

Tyder på at der er en eller anden popup bosk fra programmet der prøver at komme i kontakt med dig, Hvis man ignorerer dem kan de nogen gange skjule sig så de næsten ikke er til at få frem igen.
Det første du skal prøve er at trykke på det blinkende ikon på proceslinien og se om ikke der kommer en besked frem.

Gør der ikke det kan du prøve at bladre med ALT+TAB og se om du kan finde noget.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-03-15 22:38

Hej EXTERMINATOR
Tak for svaret. Det vil jeg prøve/kigge på næste gang det sker. Det er ikke noget jeg kan provokere til at ske. Jeg tror faktisk at du har ret - en popup med en besked om at en dialog boks skulle lukkes?
Ingelein

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 20-03-15 08:35

Jeg har oplevet det når en kalenderpåmindelse ikke er behandlet (afvis/udsæt), når jeg vil lukke Outlook.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-04-15 10:01

Tak for svaret EXTERMINATOR.