/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Android 4.4 - My tracks app'en
Fra : Eyvind
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 16-03-15 17:26

Et eller andet sted får jeg tappet, og kommer hertil:
http://peecee.dk/upload/view/448727
(Det er bare et billede fra mobilens print screen)
Hvor jeg så kan tvinge til at standse, så den ikke bliver ved med at sluge strøm.

Hvad er den rigtige vej til denne tilstand.

Håber det er til at forstå.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-03-15 17:47

Du tvinger den bare til at standse, hvis den bruger for meget strøm eller andet.
Den starter automatisk op igen når du klikker på ikonet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-15 18:53

Jammen det er jo det jeg gerne vil, men kender ikke vejen dertil.
Det er knappen "tving til at standse" som ses på billedet, jeg skal finde vejen til.
Når jeg tapper på den knap holder telefonen op med at guffe strøm i sig.

Jeg bruger My tacks til måle kalorieafbrænding.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-15 19:23

Så skal du ind i indstillinger/ALLE/ Administrer apps og klikke på dem du vil lukke ned ELLER afinstallere - jeg har smidt en masse Google apps ud, da jeg aldrig bruger dem, og de tager også strøm.

Eller den hurtige = finger ned over skærmen fra oven og luk for GPS / WIFI eller andet.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-15 20:57

Tak for svaret mig-selv.
Super - indstillinger - apps - My tracks - så kommer det billede - "Tving til at standse"
Dejligt at kunne styre lidt........................ w

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-03-15 21:10

Citat
Dejligt at kunne styre lidt........................

Hvor meget ´fedt´ brænder du så af?
Jeg brænder benzin af i store mængder og unødig kørsel - men så tjener Staten da lidt på mig

jeg bruger kun dén til at kunne se hvor jeg har været/ IKKE været.
Men ellers fin App.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-15 09:15

Citat
jeg bruger kun dén til at kunne se hvor jeg har været/ IKKE været.

Det er jo det jeg bruger den til.............................og så viser den kalorier, når den slås over til fodgængervisning.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-15 19:45

Citat
og så viser den kalorier, når den slås over til fodgængervisning.

Nå for pokker, den har jeg ikke lige lagt mærke til, da jeg er kørende...