/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
qtrax
Fra : kivi
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 16-03-15 16:55

er der en som vil forklare mig hvordan jeg downloader musik fra qtrax

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-03-15 17:57

http://www.qtrax.com/
Du skal åbenbart downloade deres program og så skulle det køre???

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-03-15 18:37

ja det troede jeg også men det er ikke lykkes for mig derfor spurgte jeg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-03-15 19:35

Har lige hentet den OG den GRATIS prøvetid er udløbet ? og pas på med at logge ind på FB eller hvad de reklamerer med/for.

Den er forresten ikke bedre end så mange andre som er HELT GRATIS, kan ikke anbefale et, da jeg aldrig henter musik ned = den vej.
Vil jeg have noget, bruger jeg Biblioteket og smider det gennem Sound Taxi:

https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=mp3+downloader+free&gbv=2&oq=mp3+do&gs_l=heirloom-hp.1.1.0l10.1216.5865.0.8580.6.6.0.0.0.0.110.625.2j4.6.0.msedr...0...1ac.1.34.heirloom-hp..0.6.625.uxGeDZPJOC8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-15 00:02

Citat
WHY QTRAX
You want to know what differentiates us? Everything!
QTRAX is REALLY free. Not just free “introductions” or free functionality with restrictions, like everybody else.

And we offer free Downloading, Streaming & Radio. 3 buttons and 3 choices for every song. Nobody else does that.

And we do give a damn about songwriters & performers. In multiple and very genuine ways. Artists have been truly underpaid and exploited in the digital age. And minor fiddling with rates is not going to help. It’s time to redress the situation and “put our money where our mouth is”.

Gad vide hvor du har fundet dét henne..
Citat
QTRAX is REALLY free. Not just free “introductions” or free functionality with restrictions, like everybody else.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-15 00:08

http://spic.dk/index.php?view=9761426547093
Og registerer du dig så får du garenteret spam i mail boksen eller bliver omdirigeret til en éndnu værre side..
Ikke noget jeg ville bruge, men jeg nulstiller til tider min PC, og har mulighed for at slippe af med de programmer og andre ubehageligheder der måtte følge med..

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 17-03-15 07:53

jeg har også brugt biblioteket men de er ikke med i bibzom mere

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 19-03-15 07:49

Tak for svaret mig-selv.