/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
manuel til musikanlæg
Fra : Blondutte
Vist : 281 gange
100 point
Dato : 14-03-15 11:56

Hej. Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge. Jeg kan ikke finde en rubrik radio, manuel eller andet.
Min far har et musik anlæg Sony HCD- GPX8, og kan ikke finde manualen til anlægget.
Vi har ledt alle vegne på nettet uden resultat. Det skal være på dansk.
Problemet er at min far ikke kan finde DAB kanalerne, også selvom der er en DAB antenne sat i.
Nogen her som kan hjælpe?
Vh Blondutte

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-03-15 12:17
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-15 19:18

Det skal jo lige sikres at radioen er sat til digital modtagelse og ikke AUX / FM
Og så bør man kunne finde stationerne.
Som kontrol - sæt den til FM og find den lokale DR (p4) kan den det så skal det også kunne lade sig gøre med en af de digitale, når den er sat til digital modtagelse.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-03-15 20:15

Kan nu ikke se at den model har DAB indbygget.
Den har en digital FM/AM tyner men ikke noget DAB modul.

Citat
også selvom der er en DAB antenne sat i.

Hvis du med ovenstående mener at i har sat en DAB modtager i så skal i vælge "Audio In"

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 02-04-15 22:25

Ja, men er der en DAB-tuner? En antenne alene er ikke nok!