/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
link
Fra : jensviggo
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 14-03-15 09:31

Når der er nyt på kandu får jeg en mail, jeg åbner postkassen hotmail trykker på linket. Så er det jeg ikke kan forstå, hvorfor det nye på kandu ikke åbner, jeg skal åbne kandu for at se hvad det er. Kan der laves om på det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-03-15 11:08

Du skal klikke på linket i mailen for at åbne...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-03-15 11:41

Måske skal du holde Ctrl tasten neden medens du klikker på det!

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-15 11:50

Læser du mails i browseren (Internet Explorer, Crome, Opera, Firefox) eller modtager du mails med et program (Windows Live Mail, Thunderbird eller anden)
Hvis det er browseren som du bruger så kan det være måske fordi at Kandu ikke er sat som en modtager du har tillid til

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-03-15 14:27

når jeg åbner mailen i windows live mail er der ingen link. Bruger win 7 google chrome.
Hvis jeg henter mail fra min iphone 4s er der et link? så det er måske en opsætningsfejl.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-15 13:22

Er serviceagent(snabela)kandu.dk i din adressebog?
Ved ikke om det gør en forskel men prøv at tilføje Kandu i adressebogen, der er klikbare link i mine mails fra Kandu i Windows Live Mail programmet

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-03-15 13:29

Det er der, men kan det være fordi det er det gamle Hotmail jeg kører i Windows Live Mail

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-03-15 13:42

Nu har jeg installeret Windows Live Mail med min gamle Hotmail, og hentet alt fra den gamle konto, så nu skulle jeg køre Live Mail.
Jeg prøver lige

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-03-15 14:20

Det virker, næsten tilsyneladende er det eneste der mangler er signatur men den kan jeg ikke lave, da den er gråtonet i menuen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 15-03-15 15:49

Citat
det eneste der mangler er signatur men den kan jeg ikke lave, da den er gråtonet i menuen
den er tonet ned i gråt fordi der ikke er nogen signatur, du kan oprette en signatur ved at klikke på Fil gå ned til Indstillinger, gå ud og klik på E-mail, i det vindue som åbner er der et faneblad som hedder Signatur, klik på den for oprette de signaturer du ønsker i dine afsendte mails

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 17-03-15 08:36

Tak for svaret o.v.n.. Så er det på plads,tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-15 11:33

Selv tak - godt du fik det til at virke som du ønsker