/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tdc play
Fra : kivi
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 13-03-15 18:28

er der en som kan sige hvad der er galt ,jeg kan looge ind på tdc play og downloade musik men når jeg så pakker ud og vil ændre så jeg kan afspille får jeg den besked at der ikke er forbindelse til tdc play ??
win 8,1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 18:52

Når du har pakket zip filen ud så dobbeltklikker du på afspilleliste filen eller bare et enkelt stykke musik, så skulle windows media player åbne, gør den ikke det så højreklik og vælg wmp som standard afspiller.

Så skulle der dukke et vindue op som spørger efter brugernavn og password
http://peecee.dk/upload/view/448622
når det er udfyldt skulle det gerne virke!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-03-15 18:59

den kommer også frem og jeg taster coden ind og så kommer den frem og siger ingen forbindelse til tdc play ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 19:03

Der er problemer hos TDC, jeg kan heller ikke få lov at afspille filerne!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 19:42

Det er så åbentbart win 8 der ikke syn's om tdc play, for det virker på min gamle xp!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-03-15 21:58

Prøv om det er Firewall, eller browserens popup blokker der blokkerer for siden, det kan også være media player der ikke er med på ´noderne´

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 22:26

Nu tror jeg snart at jeg har prøvet ALT, os den med firewall, nulstillet DRM, opdateret DRM,
slået WMP fra og til igen, jeg får denne hver gang -
http://peecee.dk/upload/view/448646/full

Man kan sagtens afspille fra http://play.tdc.dk/ men download og afspille, nix.

Mærkligt nok kan jeg downloade og afspille på XP

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-03-15 08:09

klaudi det er samme problem jeg har , har overvejet om man kan hente på en win 7 og så overføre til win 8,1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-15 09:15

Jeg får samme besked i win 7!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-03-15 11:11

er der nogen steder man kan se om der er problemer på tdc

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-15 11:46

Her kan man kontakte dem
http://kundeservice.tdc.dk/tdcplay

Jeg er kommet i tanke om at der vist er begrænsning på hvor mange pc'er man kan logge på med, det kan jo være man har nået max!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-03-15 12:56

klaudi har du været inde på kundeservice ,efter det jeg kan se er det et generalt problem hos tdc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-15 13:23

Jeg har været på deres Facebook side, der var os flere der havde problemet,
det er kommet efter sidste opdatering af windows,
for det er ikke længe siden at det virkede hos mig,
både på win 7 og win 8!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-03-15 13:44

så vi håber på at de får lavet det hurtigere en vis man skal have lavet tlf

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-15 13:51

Ved ikke rigtigt om der Microsoft eller TDC der skal finde ud af det,
det er jo MS der har lavet et eller andet om i den sidste opdatering.

Jeg har prøvet at installere WMP 11 på win 7 pc, det gav igen ændring!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-15 14:40
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 16-03-15 08:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-15 08:54

velbekomme, jeg tvivler nu på at det bliver løst 16-03-2015 14:07, meget nøjagtigt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-15 10:08

Det virker stadigvæk ikke!

Sv: Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

Meddelelse 64 af 66 (114 visninger)
i går

Hej alle

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at downloade musik fra TDC Play. Vores teknikere arbejder på en løsning, og I kan holde jer opdateret her: Ikke muligt at høre downloaded musik fra TDC Play Web.

Vi beklager de gener, det medfører.

/Ajla

http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik-i-Windows-Media-Player/m-p/153260#M8490