/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hvor køber man "bevægelige bogstaver"?
Fra : cristian2
Vist : 748 gange
50 point
Dato : 13-03-15 15:30

Jeg leder forgæves efter et sted hvor man kan købe skabeloner til design af bevægelige (svingende, zoomende, stablede) bogstaver til min nye hjemmeside, men jeg har svært ved at finde et professionelt sted på nettet hvor de er et stort udvalg - altså hvor man kan skrive sin egen tekst ind i skabelonerne.
Jeg er ude efter at skabe effekter, hvor mine sætninger bliver skrevet på en måde, hvor de kommer/falder/glider/zoomer ind i billedet på forskellig måde. Jeg har linket eksempler på, hvad det er, jeg mener, nedenfor.
(PS Jeg er ikke tilhænger af Scientology, men de er rimelig skrappe til det, jeg er ude efter, som det ses i 1. eksempel herunder).

Alternativt skal jeg finde en der kan designe det til mig fra bunden, men det vil vist blive en dyr omgang- eller hvad?

http://www.scientology.dk/what-is-scientology.html

https://www.youtube.com/watch?v=Y8JMk7kxaEI

https://www.youtube.com/watch?v=elfVKy0SV2U

Det sidste youtube-eksemplet (fra www.envato.net) er i virkeligheden sådan et sted jeg leder efter, men jeg kan bare ikke finde skabelon-eksempler med bogstaver der bevæger sig på deres hjemmeside som de præsenterer i youtube-klippet lige herover.

(Er der nogen der kender andre steder på nettet med eksempler på bogstav-effekter, må i gerne linke dem).

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-03-15 15:34

En mulighed kunne jo være Microsoft PowerPoint...

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-15 16:32

MAGIX 3D Maker

find den her: http://www.magix.com/dk/xara-3d-maker/

Du kan få en prøveversion i 30 dage, men ellers koster den kun 299,00

MVH

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-03-15 17:10

Jeg tror du får svært ved at finde skabeloner hvor du bare sætter tekst ind.

Men har du Adobe flash så er har du mulighed for at lave det du ønsker alene på en tidslinie med nogle movieclips dvs. uden særlig meget actionScript men hvis det skal være som hele klippet fra envato skal der lidt mere kunnen i actionScript til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-15 19:01
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-03-15 21:15

Se en demo af Magix 3D maker her (på hollandsk):
https://www.youtube.com/watch?v=q34jSpAcFlY

Bentjuul skriver:
Citat
Jeg tror du får svært ved at finde skabeloner hvor du bare sætter tekst ind.

Det kan du med Magix 3D maker !!!

MVH

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-03-15 21:25
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 25-03-15 14:46

Tak for svaret viskinge.