/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Urinalkugler
Fra : omahexen
Vist : 2739 gange
100 point
Dato : 12-03-15 09:00

Er der nogen der ved,hvor man kan købe urinalkugler,altså de,som man bruger på herretoiletterne ?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 12-03-15 09:21
Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 110 point
Dato : 12-03-15 09:24

http://ing.dk/artikel/livet-under-jordhojde-28168

HVIS DET ER FOR AT KOMME AF MED MOSEGRISENE I DIN GRÆSPLÆNE DUER DET IKKE,
IFLG. DETTE LINK.

MVH AG112

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 12-03-15 19:00

Jeg har selv prøvet at bruge urinalkugler til muldvarper, i første omgang hjalp det ikke, med da der kom en god regnskylle hjalp det og der kom ikke flere skud dette år.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 12-03-15 19:41

Tak for svaret AG112.Der er jo mange forskellige meninger ang urinalkuglerne,men at hanner og hunner reagerede forskelligt,vidste jeg ikke,men interresant.Da det jo er lugten de reagerer på,har jeg tænkt på myresyre,der skulle lugte forfærdeligt,men er vel ikke særlg "økologisk" hvad mener du ?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 12-03-15 23:47

HEJ OMAHEXEN

SELV TAK FOR SVARET.
SÅ VIDT JEG KAN SE ER MYRESYRE IKKE SÆRLIG GIFTIG.
DET BRUGES BL.A. I STEDET FOR SALT TIL LANDINGSBANER - DET HINDRE SALMONELLA I AT UDVIKLE SIG - DET KAN FJERNE RUST OG MALING - DET KAN BRUGES TIL AT RENSE TANKENE PÅ BRYGGERIERNE - OG ER GODKENDT SOM ET AROMASTOF.

DET KAN OGSÅ LAVES TEKNISK AF FORMALDEHYD, MEN SÅ ER DET MEGET KRÆFTFREMKALDENDE.

SE DETTE LINK: http://www.sde-biavl.dk/arkiv/artikler/2006/Myresyre-tema-1.pdf

MVH AG112

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 13-03-15 20:15

Hej ag112 Nu ved jeg alt om myresyre,bare ikke hvor man kan købe det,har du en ide ? Hilsen Omahexen

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 14-03-15 08:09
Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-03-15 08:34

Tak AG 112,så håber jeg bare,at det hjælper. Omahexen.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 14-03-15 08:42

SELV TAK OMAHEXEN.

GOD FORNØJELSE MED DET.
HÅBER DU FÅR DET UD AF DET DU GERNE VIL.

HAV EN GOD DAG.
MVHAG112