/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Fertilitetsklinikker
Fra : mumle_pige
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 18-06-03 19:59

Er der nogen som kan hjælpe mig hvor der er en fertilitetsklinik tæt på Køge område, da jeg synes det er lang at køre til ballerup hver gang, nogen gange flere gange om ugen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-06-03 21:06

den tættest på er den i ballerup, hvor du allerede går, ellers skal du længere ind mod KBH.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-06-03 09:53

undskyld jeg spørg, men hvad er det?

Kommentar
Fra : mumle_pige

Dato : 19-06-03 11:21

Det er et sted hvor de kan hjælpe en med at finde ud af hvorfor at man er barnløs og så kan de så hjælpe dig med at få børn hvis de kan finde en behandling.

Kommentar
Fra : mumle_pige

Dato : 19-06-03 11:21

Det er et sted hvor de kan hjælpe en med at finde ud af hvorfor at man er barnløs og så kan de så hjælpe dig med at få børn hvis de kan finde en behandling.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 19-06-03 18:41

Du kan gå ind på www.lfub.dk og klikke på "Links" ude til venstre. Så kan du finde en liste over både offentlige og private klinikker.

Jeg er skrevet op til IVF i Hidovre. Der er dog 3-4 mdr. ventetid på en samtale hvor du kommer igang lige efter den. Vi står i bero lige nu fordi jeg havde en abort i maj, og skal tabe mig først.

Vi startede selv på hos Peter Lundstrøm, men flyttede så over til Trianglen i Hellerup.

Hvilken behandling skal du i gang med ? Er i blevet udredt ?

Hilsen klojs

Kommentar
Fra : mumle_pige

Dato : 20-06-03 10:04

Jeg er først igen med at blive undersøgt.