/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Frederikke Augusta Wittrock
Fra : 2601
Vist : 591 gange
400 point
Dato : 09-03-15 13:47

Hvor bliver Frederikke Augusta Wittrock gift med Politibetjent Niels Peter Hansen f. 30 august 1853 i Asminderød Sogn.
Frederikke Augusta Wittrock skulle være f. i Københavns Amt.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 09-03-15 14:43

Hun skulle være gift 1. september 1881 MEN hvor ved jeg ikke.

Mv.h.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 400 point
Dato : 09-03-15 15:27

Desværre giver børnenes dåb ikke en vielse

Frederiksborg, Lynge-Kronborg, Asminderød, Fredensborg By, Et Sted, 8, FT-1890
Niels Peter Hansen 36 Gift Husfader Politibetjent Asminderød Frederiksborg Amt
Frederikke Augusta Hansen 30 Gift Husmoder København
Hans Søren Wittroch Hansen 6 Ugift Søn Asminderød Frederiksborg Amt
Karen Marie Kjerstine Wittroch Hansen 5 Ugift Datter Asminderød Frederiksborg Amt
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 09-03-15 17:03

Til modersvilje

Du skal have tak for din hjælp. Nej og da jeg ikke har fundet hendes dødssted der skulle være i ca. 1937 er jeg stadig på bar bund jeg har set alle kirkesogne i København igennem uden at finde hende men København er et stort begreb men jeg er i gang med at se Sokkelund herred igennem.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 09-03-15 17:19

Til modersvilje

Nu fandt jeg hende født i Holmens Kirkebog nr. 35, Opslag 58, 1857-1869.
Nu skal jeg have fadt på hendes fader der var orlorvsmand da hun var "uægte" Moderen var ugift fruetimmer.

Med venlig hilsen.

NB. Jeg havde glemt at skrive 82 i FT 1916.

med venlig hilsen.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 09-03-15 17:41

Tak for hjælpen modersvilje.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : modersvilje