/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp mig
Fra : yearhouse
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 28-02-15 20:18

Jeg søger et gratis-program til at downloade DVD-cover, som jeg selv kan kreere, men syntes der kommer så meget reklame og spam, og med at købe. Jeg vil da godt betale lidt for et sådanr progam, men mener cat jeg i gamle dage havde et gratis program.

Håber ellers i har en god weekend.

TOM

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-02-15 20:22

Tåbelige titel på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-15 20:30
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-15 20:43

Der er os denne til 20$ RonyaSoft CD DVD Label Maker
http://www.ronyasoft.com/products/cd-dvd-label-maker/buy.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-15 21:41

Du må os hellere få en vits

En kvinde spurgte sin mand: "Hvad tænkte du for 25 år siden, da du så mig nøgen for første gang?"
Manden: "At jeg havde lyst til at bolle hjernen ud på dig og suge dine bryster tomme".
Kvinden smed tøjet og spurgte: "Hvad tænker du så nu?"
Manden: "At det satme er lykkedes for mig"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-02-15 21:45

Jeg brugte engang dette ´avery labels´ som fulgte med Komputer for alle, kan du ikke finde en på nettet uden reklamer osv, så har jeg den på en gammel dvd

http://avery-designpro.en.softonic.com/

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-15 21:48

NB; meget nemt program? du vælger bare den skabelon du vil have DVD/ etiketter osv fra menu, og ellers indsætter du dine tekster/billeder og så til printer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-02-15 22:09

Den jeg brugte kan hentes her - uden reklamer og andet.
Virker fint på Win7.
https://www.dropbox.com/s/tzgieet70joj0wq/DesignPro5_2_Limited.exe?dl=0

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 28-02-15 23:36

Tak for svaret mig-selv. Det var lige det jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-03-15 00:04

Og Brassovitski: Pak lige dit dårlige humør væk-

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-03-15 00:28

FINT hvis det kan bruges - ellers surt møj og på´n igen.
Før dét program, lavede jeg mit i Words og dét var ikke altid glad for milimeter og til ´kant´, men så prøvede jeg ovennævnte og det virkede særdeles godt - til de labels jeg lavede, for mange år siden.
Mener bare at du skal? kalibrerer printer på samme tid som du installerer programmet.
Nu er jeg tilbage med en ? fysisk skrivetuds, da min printer ikke kan finde mig, eller omvendt.