/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ændre typografi permanent
Fra : ingelein
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 24-02-15 19:22

Hej jeg har tidligere i mit arbejdsliv vidst, hvordan jeg indstillede Word, så den ikke starter op med fonten Times new Roman. Jeg vil gerne starte - og altid benytte Arial. Kan huske, at det var et eller andet med at man skulle skulle indstille ved "normal" skabelon eller noget i den retning. Jeg har lige prøvet global typografi, men det hjalp mig heller ikke videre. Er der nogen fra det "pulveriserende arbejdsliv", der kan komme med et hint. Jeg er træt af at lave skriften om hver gang.
Ingeborg

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 24-02-15 19:33

Du finder værktøjslinjen Skrifttype og sætter Arial som skriftypen benyt som standard...

Sådan gør man i Word 2013

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-02-15 19:47

Tak for svaret marken84. Nogen bliver sure, når jeg accepterer så hurtigt, men problemet har du jo løst.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-02-15 21:27

Det funker også i 2003 versionen
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-02-15 00:10

Så er alt jo under kontrol...