/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Udklippe for eksempel et ansigt.
Fra : 1991
Vist : 642 gange
500 point
Dato : 22-02-15 10:21

Jeg har PSP Pro 9.
Jeg har før kunnet udklippe noget og sætte det ind et andet sted - det er i PSP 9.
Det var i feltet "Selection Tool". - Her kunne jeg skridt for skridt markere et bestemt område som jeg ønskede. - Det kan jeg ikke mere - nu er der kun: Selection S - Freehand Selection og Magic Wand.
Hvad er der sket ??? Der m være et felt mere.
Er der en af specialisterne som kan hjælpe mig ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-15 15:16

Der er kun de 3 muligheder!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-02-15 16:30

Hvis du vælger Freehand og holder Shift/Skift ned så kan du lave flere valg!

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 22-02-15 17:29

Tak for svaret Klaudi.

Det lykkedes.
Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-15 17:54

velbekomme