/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Streamning
Fra : CTrudslev
Vist : 868 gange
40 point
Dato : 20-02-15 22:43

hvor kan man stramme film gratis, kom med nogle bud er lidt grøn. Synes Viaplay, yousee og Netflix er lidt begrænset... Hvad gør i andre?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-02-15 22:55

Prøv om www.genvideos.com er noget for dig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-15 00:46

Citat
Hvad gør i andre?

Ikke for ´normale´ mennesker... og slet ikke ´live´ - men et særdeles godt og ? billigt alternativ..

https://www.binsearch.info/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-15 00:52

http://putlocker.is/
Ikke altid link´s virker, men gratis.
Men?
Citat
man stramme film gratis

Prøv at Google = live stream, ellers
Citat
er lidt begrænset... Hvad gør i andre?

Ser DR og håber på de smider en GO´ film på.

Men hvad mener du = bare hente film eller SE DEM

Kommentar
Fra : CTrudslev

Dato : 21-02-15 07:53

Når vi nu sidder en lørdag aften og der bare ikke er noget godt at se. Kunne det være rart at have en side at gå ind på hvor film var gratis.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-15 08:04

mig-selv -> Når man har streamet en film og set den færdig, så har man også hentet den:

Filmen ligger i browserens internet cache ...indtil man sletter cachen. Derfor kan man kopiere filmen, når den er streamet færdig, fra cachen til et andet bibliotek på pc'en.
Der er ingen forskel på de to ting; 'streame' og 'kopiere'.
Derfor er det i langt de fleste tilfælde ulovligt i Danmark at streame film fra 'gratis' tjenester.

CTrudslev   ->
Citat
Hvad gør i andre?

Vi overholder loven!

Bortset fra det; er det vist en slet skjult 'hemmelighed', at mange film kan ses på Youtube og hentes med YDT: http://www.ytddownloader.com
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-15 13:26

..og sæt så lige lighedstegn "="; mellem at SURFE, at KOPIERE ..og at DOWNLOAD'e

Det er så åbenbart bare ikke gået op for 'lovgiverne' og deres embedsværk !
(Hvad har vel bønner forstand på agurkesalat?)
Du kan ikke se f.eks. et billede eller en tekst på nettet ..UDEN; at downloade og dermed kopiere indholdet til din PC, Mobil eller Tablet og overføre 'kopien' til programmet (= browseren, osv.).

Selv med 'Private browsing' vil ethvert element der vises i en browser først skulle hentes ned på pc'en ..mobilen ...tablet'en: BYTE by BYTE !

Det hedder at DOWNLOADE indhold til enheden ...og dermed KOPIERE en digital information!
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 40 point
Dato : 21-02-15 13:39

BYTE by BYTE ??? ..njøeh... teknisk set er det; BIT by BIT
..men NU får du også et par relevante link CTrudslev
...for ret ..skal være ret !!!

1.) http://www.movie4k.to

2.) http://www.tubeplus.me (..som er min favorit !)

Begge steder skal du være opmærksom på, at der følger en 'masse' uønskede sider/vinduer/faner/pop-up's med (...dem lukker du bare).
Hvis ikke de valgte film er tilgængelige? ...så tjek SAMME films link i menuen til VENSTRE på siden.

Man skal nok liiiige prøve sig lidt frem de første par gange, men med tiden kommer man 'efter det.
Jf. :
Citat
..er lidt grøn

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : CTrudslev

Dato : 21-02-15 17:32

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : asgersp

Dato : 05-03-15 08:00

Tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-15 14:22

asgersp -> Velbekommelse

</MOLOKYLE>