/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Blogspot.com - skabelon - tekststørrelse
Fra : ingelein
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 16-02-15 13:55

Hej
Jeg har ikke blogget i mange måneder, men er klar til det igen nu. Der er sket nogle ændringer - selvfølgelig - på blogspot i mellemtiden. Jeg er ved at rette min blogskabelon til igen, men har problemer med at indstille en tekststørrelse på skabelonen. Jeg fjols gik ud fra at side redigeringens tekst farve og størrelse var = indlægsteksten, men det er jo selve "sidebaren" s layout det her drejer sig om. Er der mon nogen der ved om man kan indstille sin skabelon sådan at den tekst man skriver altid har samme størrelse og farve? Det kunne jeg tidligere. Det bliver dog problematisk og må gøres manuelt for den del af mine tekster som er på tysk.
Under skabeloner bruger jeg den sidste option "advanced", men mine indstillinger kan ikke bliver ikke synlige på bloggen
Jeg ønsker gerne svar fra bloggere, som bruger Googles blogspot.com - ingen gætterier - tak.
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-15 20:47

Citat
ingen gætterier - tak

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 10-03-15 20:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål