/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Suppehøne?
Fra : mig-selv
Vist : 572 gange
10 point
Dato : 14-02-15 20:55

Så skete det ´igen´ i hovedstaden.

Men hvor meget suppe kan Dansk TV? virkelig koge på en historie - på den baggrund.

Og ikke fordi det ikke er frygteligt nok = men alligevel

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-02-15 20:57

Øh, noget med en tosset? menneske/ teorist der skød ind af et vindue...se nýhederne.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-02-15 22:04

Det er dog ikke hverdags-mad at 3 politifolk bliver skudt ned og sendt på hospitalet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-02-15 22:48

Der er jo en dræbt og flere sårede med politifolk imellem, det ville de også have gjort ved "normal" kriminalitet, men nok ikke med lige så meget baggrundsstof

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-15 23:15

Citat
Men hvor meget suppe kan Dansk TV? virkelig koge på en historie - på den baggrund.

Gad nok vide hvad du ville kalde det hvis det skete i dit nabolag og én af dine familiemedlemmer var involveret

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-15 00:21

Det måtte jo komme. Hvis nogen er blevet overrasket, er man mere end almindelig naiv. Vent blot til "vore" hellige hjemvendte krigere, får planlagt strategien.

Dette her vil jeg bagatellisere, som en nålestiks operation. Intet imod det vi kan forvente.

Helle udtaler: Sådan skal det ikke være i Danmark....næh, det burde det ikke være. Men med de sidste mange års politik, har vi ikke selv længere indflydelse på hvornår det sker igen. Kun ved vi at det VIL ske. Det er simpelthen en naturlov, grundet den førte politik. Hvor vi har stået ganske ukritisk, med åbne arme, og sagt velkommen til alverdens røverpak.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-15 16:15

Citat
Men hvor meget suppe kan Dansk TV? virkelig koge på en historie - på den baggrund.

mig-selv!! Er du lige så stolt af denne formulering i dag. Eller gør du brug af fortrydelsesretten.

Her søndag eftermiddag,er politiet stadigvæk rundt i rotterederne i stor-København.
Men det er måske bare for at koge suppe................

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-15 20:29

Citat
mig-selv!! Er du lige så stolt af denne formulering i dag. Eller gør du brug af fortrydelsesretten.

Her søndag eftermiddag,er politiet stadigvæk rundt i rotterederne i stor-København.
Men det er måske bare for at koge suppe................

Ikke om jeg vil tage noget tilbage.
MEN at TV kan bruger næsten 3 TIMER med de mange/ FÅ FAKTA de har/ havde, finder jeg at KOGE SUPPE PÅ EN STEN = de vrøvler om det samme og kommer lige som ingen steder? men det er jo også det man ser i US hvor selv OJ Simpson går over gevind, men sådan er LIVE TV, eller hvad?
Man skulle jo tro at de ikke kunne finde ud af at stoppe igen.
Og det var så KUN de første par timer - så ikke resten at aftenen.

Og endelig ikke tro at jeg ikke føler for dem der er ramt...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-15 20:35

Citat
Gad nok vide hvad du ville kalde det hvis det skete i dit nabolag og én af dine familiemedlemmer var involveret

Og det var det så IKKE denne gang (familie), i sin tid var der ikke engang en forside rubrik i DEN LOKALE uge avis.

SÅ jo, jeg føler med dem, men til tider kan det altså takke over, samt´ at man får den tro at det ´til tider´ er mere stemmer til den lokale politiker, i stedet mere sikkerhed blandt Danskere, men det er jo hurtigt glemt igen - det med at passe på andre...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-15 20:45

NB; så ville jeg forresten også gerne være fri for tv dækning af en ´påstået´ forbrydelse, hvis det var ens nærmeste de snakkede om = uden at vide hvem der var berørt osv = mere usikkerhed.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-02-15 22:01

mig-selv! Du ævler videre og har i øvrigt 45 annulerede, denne tråd burde blive Nr. 45.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-15 22:06

Og tænk? hvis de lavede TV udsendelser om ? børne mopning (muslimer der pi´´er på Danske unger) - i samme omfang og med pårørende, hver gang deres poder ikke får? halal-foder, måske derfor de skyder og føler sig truet af Danskere.
Og der skulle det hele egenligt begynde, ikke når de hopper ud af skolen og vælger at stå på et gadehjørne.
Men ham Politiet skød, var jo ? hvad.

Minder mig om et klip jeg så:

https://www.youtube.com/watch?v=2yj5RoNvLUI

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 5 point
Dato : 16-02-15 22:58

Citat
NB; så ville jeg forresten også gerne være fri for tv dækning af en ´påstået´ forbrydelse, hvis det var ens nærmeste de snakkede om = uden at vide hvem der var berørt osv = mere usikkerhed.

Der er vel ikke nogen der tvinger dig til at se TV - så sluk dog mand og foretage dig noget fornuftigt i stedet.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 17-02-15 01:47

Tak for svaret marken84.
Gad vide hvorfor DU ophævede mig fra en blakliste?

DU BEHØVER IKKE KOMME MED INDLÆG PÅ -alt, mwn det kommer sikert igen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-02-15 10:22

Selv tak mig-selv.

Du undrede dig jo over at være på listen, så derfor ville jeg da gerne hjælpe dig.
du havde jo og black listet mig.

Med hensyn til at komme med indlæg, skriver jeg jo når jeg synes - helt præcis som du selv.
Hvis ikke du synes om det, må du jo black liste mig igen...

Elementært Watson!