/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
tysk og engelsk stavekontrol i Of. 2003?
Fra : ingelein
Vist : 250 gange
50 point
Dato : 14-02-15 19:54

Hej i XP havde jeg tysk og engelsk stavekontrol - i hvert tilfælde i Outlook. Nu kan jeg ikke finde indstillingerne til det. Har dog læst mig til at de skal findes når man har den danske pro udgave.
Nogen hjælp at hente? Hænger det sammen med indstillinger i Outlook, hvor man angiver at redigeringsværktøjet skal være Word?
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 20:02

Sorry, fandt det selv
http://www.sparring.dk/sw10749.asp
Altså i Outlook, vælg Funktioner, Postformat, Word som editor og indstil de ønskede sprog i fanen stavekontrol.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 20:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Sorry fandet selv
http://www.sparring.dk/sw10749.asp
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-15 20:03

Du smider din installations CD i drevet og klikker på geninstaller/tilføj undervejs er der mulighed for at tilføje disse ordbøger.