/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner til panasonic GD67
Fra : Mondril
Vist : 285 gange
230 point
Dato : 18-06-03 14:21

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde ringetoner til min fon..? Andet end panasonic's dårlige hjemmeside..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-06-03 15:03

Her skulle være nogle muligheder:
http://www.12send.dk/polytoneshop.asp

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 18-06-03 20:28

GÅ ind på www.tonez.co.uk/
Find den ringetone du vil have.. der er både almindelige og poly toner de hedder "enchanced")

Klik på den ringe tone du vil have og find det sted hvor der står: Text "TUNE xxxx" to 87232

xxxx = et nummer som står der

gå så ind på siden: www.ringtones2.com/wap/xxxx.mid og downloade ringetonen uden at betale den afgift som siden tager for det... (husk at erstatte xxxx med tallet som står på www.tonez.co.uk..

du kan også søge lidt selv på www.tagtag.com og så kan du se 12send.dk, mobital og så www.sol.dk :=).. håber det var svar nok.. hyg dig..!!

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 19-06-03 22:07

til Zmed.. har du selv testet den teori?? for jeg kan ikk få det til at virke.. min fon siger bare "Not acceptable"

Kommentar
Fra : soll