/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pci driver.
Fra : ara
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 13-02-15 17:03

Hej.

Når jeg går i "enhedshåndtering" kan jeg se at jeg mangler en PCI-enhed.

Hvordan finder jeg ud af hvad det er jeg mangler. Har prøvet med Slimdrivers, men den
kommer op med at jeg ikke mangler noget.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-15 17:09

Har du selv bygget et PCI kort ind i computeren?
Så har du en driver på den CD som fulgte med kortet eller du kan finde en driver på producentens hjemmeside.
Har du ikke selv pillet så kom med flere oplysninger om hvilken enhed som mangler driver, klik på det gule spørgsmålstegn for at få oplysninger, er der ikke et gult spørgsmålstegn så mangler du ikke noget

Kommentar
Fra : ara

Dato : 13-02-15 17:38

Nåe - så tror jeg at jeg har fattet det

Jeg har selv sat et grafikkort i min stationære pc, og forlængst hentet en driver til den.

Er det forstået rigtig at PCI'en så er det indbyggede grafikkort eller hva?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-02-15 17:44

Citat
Er det forstået rigtig at PCI'en så er det indbyggede grafikkort eller hva?
ja det kan være dit grafikkort, det kan også være så meget andet i en PCI stik inde i computeren, du kan se forskellige stik her:
http://sewellsupport.com/PCI-Slots.aspx
du ved bedst hvad du har i dine PCI stik

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 13-02-15 17:47

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-02-15 00:10

Tak for accept af mit indlæg, var det grafikkortet som manglede en ordentlig driver?