/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rhodos
Fra : CTrudslev
Vist : 286 gange
80 point
Dato : 12-02-15 21:14

Kan det svare sig at leje bil på Rhodos? Vi skal afsted i slutningen af September, har I nogen erfaringer med vejret på det tidspunkt? Til sidst kunne det være rart hvis nogen har nogle oplevelser fra Rhodos de vil dele, om steder der ikke lige er beskrevet på nettet. F.eks restauranter der er gode og værd at besøge.
Tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-15 11:24

Vejret er som regel godt for os nordboer sidst i September.
Vi har lejet bil og der er nok at kigge på.
I den gamle by er der gode restauranter og nogle hvor de plager en om at komme ind...............de er faktisk knap så gode og ikke specielt billige.
På biblioteket findes bøger og hefter om Rhodos, som jo kan lånes med på turen.

Kommentar
Fra : sara979

Dato : 28-03-15 10:24

Ja det kan helt sikkert betale sig at leje en bil på Rhodos.... Jeg tror der er omkring de 30 grader i september... Hvis jeg skulle foreslå nogle steder at tage hen så er Lindos helt sikkert værd at se...!!

Kommentar
Fra : hans979

Dato : 29-03-15 13:56

Jeg kan bestemt anbefale Rhodos... Det er et fantastisk sted og dejligt varmt!!