/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Alternativ til Run-keeper-app?
Fra : werter
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 12-02-15 00:38

Jeg har tidl. været glad for min Run-keeper-app. Mest fordi jeg fik tegnet et kort over den rute, jeg havde løbet. Kortet kom på iPhonenens skærm og jeg kunne overføre det via iPhoto til min mac.
Så blev Runkeeper opdateret og er nu blevet en håbløs labyrint at finde rundt i - og jeg må opgive at få et fuldskærms-kort over min rute, omend det ved slumptræf er lykkedes nogle få gange.
Findes der nogen anden iPhpone-app, der kan gengive min løberute og måske direkte lade sig overføre det til et kort på min mac?

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 12-02-15 09:27

Endomondo kan alt det der, den er som udgangspunk punkt gratis - men der kan tilkøbes en masse ydelser.

Kender flere som er glade for den og jeg er selv ret glad for bassig delen.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 12-02-15 09:38

Bruger selv dette på min Android og er godt tilfreds, ruten kan lægges på Google drev og åbnes med Google Earth med alle oplysninger om turen, findes også til Iphone:
http://www.mytracks4mac.info/c/index.php/en/

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 28-02-15 10:57

Tak for svaret mig-selv. Du har hjulpet mig et stykke på vej. Nu kan jeg (ofte!) finde kortet på min iPhone, og jeg kan sende det til mig selv på mail, og det er lykkedes - ved slumptræf - at få oplysningerne fra iPhonen til at lægge sig direkte i et Runkeeperprogram, jeg har installeret på min mac. Men jeg aner fortsat ikke hvordan det skal gøres/jeg har gjort det... Men tak og bedste hilsner!