/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke loge ind på Den Blå Avis
Fra : Ole
Vist : 517 gange
200 point
Dato : 08-02-15 19:29

Når jeg loger ind på dba får jeg den besked at" den svarer ikke"
Når jeg klikker på et link, i en mail fra dba, hvor jeg skal svarer en kunde får jeg samme svar.
Jeg er ikke uvenner med dba, da de løbende sende mail om at jeg skal svarer på henvendelse på annoncer, hvilket jeg så desværre ikke kan gøre.
Alle andre sider jeg vil ind på går perfekt, det er kun et problem med dba. Det vitker som om komputeren er forhekset og nægter at arbejde når jeg skriver noget med, dba.
Jeg håber at et af jer kloge hoveder har en løsning
Mvh
Ole

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 08-02-15 20:14

Har du en eller anden form for ADBLOCKER så slå den FRA.
Eller tillad popup´s fra siden..

Men bortset fra DBA og GoG altid skal lave om på deres sider, er at génere deres brugere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 20:16

NB, har forresten selv besvær med siderne, og det skyldes en ´popup´ med ? bruger/ forespørgsels- skema - mener den kommer fra GENIUS???, hvis du kan så åben den OG klik NEJ TAK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 20:51

Glemte? hvis du bruger IE8 kan du også opleve problemer, har det dog ikke selv.

Kommentar
Fra : Ole

Dato : 08-02-15 21:31

Hej. Mener ADBLOCKER er en del af Google Crome, så jeg har afinstalleret denne
Har givet tilladelse til pop up vinduer til dba,
har slukket og tændt maskinen, og har stadig de samme problemer
bruger win7

er begyndt at spise nervepiller:

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 22:27

Har du prøvet at opdatere dit Java - mener at have set et/en advarsel om at et Java tilføjelses-pluginskal installeres for at få siden vist rigtigt = og hvor man så lige finder det hénne..
Eller det samme med et plugin? fra Microsoft...men andre kan sikkert finde det...?

Har selv 7 og det virker så nogenlunde, MEN osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 22:28

er begyndt at spise nervepiller

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 23:02

Har du prøvet at opdatere systemet, eller bare sige Win7, til når der er opdateringer til stede..
Så kan det være at det lille ´fix´ ligger mellem opdateringerne.
Den fylder ikke mere end max 1mb eller mindre - bare en tanke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-15 00:15

Prøv at luk ned for din sikkerhed/ firewall?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-02-15 07:48
Kommentar
Fra : Ole

Dato : 09-02-15 09:17

Hej igen
De sidst 3 fra " mig selv" har jeg ikke nået at efterprøve, men jeg trykkede lige på det link, direkte til dba som foreslået, og får den samme meddelelse om at der ikke kan oprette forbindelse til: www.dba.dk.

det bliver mere og mere mystisk.

jeg har prøvet at bruge en anden maskine og det giver samme resultat, har ligeledes prøvet at gå udenom routeren og tage en kabelforbindelse direkte fra stikket i vægen
,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-15 10:23

Prøv at slet Midlertidige Internetfiler. Det hjælper ofte.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-15 10:24

Du er måske blevet udelukket fordi
Citat
Jeg er ikke uvenner med dba, da de løbende sende mail om at jeg skal svarer på henvendelse på annoncer, hvilket jeg så desværre ikke kan gøre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-15 10:41

Hvis siden slet ikke dukker op så er den måske blokeret i HOSTS filen som er i
c:\windows\system32\drivers\etc

Kig efter www.dba.dk, er den der så slet den

Den kan rettes/åbnes med notesblok, startet som Administrator

Eller kig i IE,
Tandhjulet > Internetindstillinger,
fanen Sikkerhed > Usikre websteder,
kig i Websteder

Kommentar
Fra : journey

Dato : 09-02-15 10:41

Hej.
Du er ikke alene med dit problem.

Prøv at se på dette link: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=10&tid=791352

Kommentar
Fra : journey

Dato : 09-02-15 12:14

Det skulle gerne virke nu.

Dansk Kabel TV har rettet fejlen.

Kommentar
Fra : Ole

Dato : 09-02-15 14:46

Da fejlen lå hos Dansk Kabel TV, har ingen af svarene løst problemet, så jeg har valgt at give pointene til den med flest løsningsforslag.
Tak for hjælpen til alle.
Mvh
Uno

Godkendelse af svar
Fra : Ole

Dato : 09-02-15 14:49

Problemet var en landsdækkende fejl hos Dansk Kabel TV,
Tak for dine forslag, de er rare at have en anden gang.
Mvh
Ole