/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan indsætter jeg billeder i hotmail
Fra : steenfibiger
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 08-02-15 12:09

Jeg kan godt indsætte billeder i mailsystemet på mit arbejde, men når jeg vil indsætte et kopieret billede i hotmail sker der ingenting!
Er Indsæt billede blokeret i Hotmail?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-15 12:32

Hvordan læser du din hotmail?
Er det i en browser eller har du et mailprogram?
I Thunderbird og Windows Live Mail kan du indsætte billeder i mail fra alle udbydere, tror jeg du kan indsætte billeder i hotmail og tdc mail så hvorfor ikke i mails fra andre udbydere også

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-02-15 13:11

Jeg efterlyser om der er en blokering, fordi der sker ingenting, når jeg trykker på sæt ind. Jeg har ganske almindelig hotmail på ww.hotmail.com

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-15 14:21

Har du billedet på din pc?
Kender ikke dit program, men kan det være fordi det ikke er en vis størrelse/ format = JPG.
Programmet Formatoz kan konvertere dine billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-15 14:49

Citat
Jeg har ganske almindelig hotmail på ww.hotmail.com
det tager jeg som at du bruger en browser.
På den blå bjælke hvor der en ikon med en papirclips og der står Indsæt klikker du, går ned og klikker på Indbyggede billeder, der er som standard ikke nogen blokering nogen steder, hvis der er så er det noget du selv har oprettet og så må du selv vide hvor du har blokeret og hvordan du ændrer tilbage igen.
Du kan også åbne din billedmappe og trække et eller flere billeder over i den mail du er i gang med at skrive

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-15 15:03

Jeg kan forstå at du vil have et kort svar på følgende
Citat
Jeg efterlyser om der er en blokering

NEJ

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-02-15 16:30

Jeg har ingen papirclips eller blå bjælke eller billedarkiv. Jeg kopierer et billede fra Google billeder og vil sætte billede ind i en mail, jeg skriver i hotmail. Dette fungerer på min arbjdesmail og -webmail, (Outlook Web App) men ikke på hotmail. Hvad skal jeg gøre anderledes i hotmail for at det virker?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-15 17:40

Citat
Jeg har ingen papirclips eller blå bjælke eller billedarkiv
det har du øverst når du er i gang med at skrive en mail, klik på Skriv så kommer linjen i den mail du skal til at skrive, forklaringen passer til Internet Explorer og Firefox browsere men det er ikke nem at fortælle hvad du gør når du ikke vil fortælle hvilken program du bruger til din hotmail, du kan så nemt som ingenting trække et billede over i en mail du er ved at skrive, også et billede som bliver vist i en browser, det behøver ikke at være et billede som du har gemt på computeren.
Det skal naturvis være en mail som du er i gang med at skrive at du kan indsætte billeder, du kan ikke indsætte billeder i en mail som er sendt til dig

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-02-15 17:51

Er det fordi jeg bruger RTF-format eller Google Crome at billedkopieringen ikke virker? Jeg kan desværre slet ikke følge det I skriver i jeres velmente svar. Tak for hjælpen, men der sker stadi ikke noget, når jeg forsøger at kopiere et billede ind i en hotmail jeg er ved skrive.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-15 17:56

Jeg kender ikke Google Crome men du kan forsøge at bruge Internet Explorer i stedet og logge ind på din hotmail: https://mail.live.com
der kan du indsætte billeder jeg har nemlig lige forsøgt
Internet Explorer er på alle Windows computere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-15 17:58

Citat
Er det fordi jeg bruger RTF-format
jeg har lige set efter i mine indstillinger, den står til RTF format så det kan ikke være årsagen

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-02-15 18:51

Tak for svaret o.v.n..Kopieringen virker i Internet Explorer. Jeg viste ikke at jeg skulle bruge den browser for at kopiere. De fleste anbefaler Google Crome.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-15 18:57

Citat
De fleste anbefaler Google Crome
Nej!