/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation 3
Fra : ponda
Vist : 221 gange
90 point
Dato : 08-02-15 01:59

Ihee altså...
Jeg har 2 stk Playstation 3 super slim.
Gode maskiner...men men men... den ene gider ikke at afspille dvd'er, men kan afspille alt andet.
Den eneste forskel der er på de 2 maskiner er at den ene har et gammelt stik og den anden et hdmi og det er den der ikke vil afspille dvd'er skal jeg virkelig sætte et gammelt stik i for at se dvder???
Jeg har opdateret den og jeg har indstillet den til hdmi...
Den skrive "pal format pal format ikke understøttet".
Er der nogle der kan sige hvad indstillingerne skal stå på og hvor jeg skal gå hen, har prøvet flere ting men den skriver det samme hele tiden...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-02-15 06:43
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-02-15 06:45

Pt er begge maskiner købt inden for EU?

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-02-15 11:16

Den er tilsluttet rigtigt og indstillet til hdmi stik, det er som sagt kun dvd'er den ikke vil afspille.
De er begge købt i dk...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-15 07:57

Du skal prøve at sætte opløsningen ned til 720i

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 09-02-15 10:16

Er forsøgt, virker ikke...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-02-15 05:50
Kommentar
Fra : ponda

Dato : 10-02-15 09:45

Jeg har allerede læst den tråd som du henviser til, jeg har selvfølgelig tjekket nettet inden jeg smed et spørgsmål herinde... har forsøgt de indstillinger som de foreslår men det virkede ikke...

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 10-02-15 09:49

Jeg har jo 2 ens maskiner og kan se det hele på den ene men ikke den anden selvom de har ens indstillinger. Er afprøvet på samme tv...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-02-15 21:42

Så kan jeg jo kun anbefale dig at spørge Sony http://dk.playstation.com/ps3/support/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-02-15 05:35

den skal tilsluttes gennem en gammel video med et RPEG kabel. så virker det ihvert fald på en playstation 2. Jeg havde problemer med sort/hvid på alle brændte spil fra japan(østen)