/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hurtig salg af campingvogn.
Fra : GramPro
Vist : 796 gange
300 point
Dato : 07-02-15 12:43

Jeg er desværre nød til, at skille mig af med min campingvogn, da jeg skal bruge pengene til behandling i udlandet.
Jeg er meget glad for min vogn, og jeg syntes den er en million vær, det er den i hver tilfælde for mig, dog kan jeg godt se, at jeg ikke får en million for den. Den skal dog sælges hurtigst muligt, men da jeg står og skal sælge den, for at få penge til behandling, vil jeg jo helst heller ikke forære den væk.
Er der nogle der ved, hvor jeg kan få den solgt hurtigst muligt, til en seriøs pris.
Her er et link til vognen.
http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/privat/25508/Dethleffs.htm

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 310 point
Dato : 07-02-15 12:52

Jeg ved ikke hvor du kan sælge den her og nu, men en ekstra mulighed, ud over de du allerede har valgt, -var at sætte den i kommisionssalg ved en forhandler, som har god omsætning. Men selvfølgelig fragår der så nogle kommisionspenge.
PS: på din salgsannonce mangler der oplysning om der er enkeltsenge eller dobbelt. Flere billeder kan gøre en forskel.
Held med det hele.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 07-02-15 13:17
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-02-15 13:37
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-02-15 14:11

Her er vor lokale forhandler:

http://www.ucg.dk/

jeg har spillet golf med hans far, en hyggelig fyr og det er sønnen sikkert også,
men lidt tidligt på året for salg af campingvogne.

Der er iøvrigt en messe i Herning snart, der må der være masser af forhandlere?

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 07-02-15 14:27

Hvis første prioritet er en hurtig handel, så er det oplagt at køre rundt til diverse forhandlere og få et tilbud som ren handel.

Vær opmærksom på at en del forhandlere fortsat har det skidt efter krisen. F.eks. siger revisoren om Neergårds Camping at der er tvivl om virksomhedens evne til at fortsætte. Sådan et sted ville jeg hrlst kun handle kontant med.

Du kan altid finde seneste regnskab på http://cvr.dk

Godkendelse af svar
Fra : GramPro

Dato : 07-02-15 20:31

Tak for svaret stilkene.

Tusin tak for dit svar.
Jeg bruger dem alle, jeg er dog på flere af dem i forvejen. men tak.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 07-02-15 20:33

Hold nu på, hvor er i søde, Jeg ville ønske, at jeg kunne give jer alle 1000 poing

Det varmer, at blive tage seriøst, i denne situation

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-02-15 20:34

Be'r