/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åben 2 vinduer hver for sig.
Fra : Rustica.dk
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 06-02-15 07:25

Hej Kanduer.

Jeg har et problem når jeg skal åbne 2 forskellige vinduer af Excel.

Jeg vil gerne have det er sådan at jeg kan have dem ved siden af hinanden.
Men den åbner lige som i gruppe, så kun 1 kan ses ad gangen

Håber der er en der ved hvordan jeg får den til at holde op med det

PÅ forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 210 point
Dato : 06-02-15 07:32

Du åbner det første Excel ark og traækker dette på åplads.
Derefter højreklikker du på ikonet i processlinien og vælger Excel - dermed åbner et nyt vindue - ogh du kan nu i det nye vindue åbne den fil du vil have ved siden af det andet vindue.

Dermed har du 2 seperate instanser af Excel

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-02-15 07:40

Tak for svaret peque.
Det var liiige det jeg ville gøre...
Super mange tak