/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejl
Fra : kivi
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 05-02-15 11:17

er der en som kender denne den kommer hvergang jeg starter jeg synes ikke jeg kan den
http://peecee.dk/upload/view/447462

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-02-15 11:37

Har du slettet et program for nyligt, så er det resterne af det.
Prøv en disk oprydning og http://www.wisecleaner.com/wiseregistrycleanerfree.html

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-15 11:48

Hvad dælen laver du for at få den fejl hele tiden?!

Du får den lige en gang til!!!

1. Hent Autoruns.
Det er pakket som en zip fil, pak det ud og kør det.

Direkte downloadlink til Autoruns:
http://download.sysinternals.com/files/Autoruns.zip

Her om Autorun: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

2. Find de gule fremhævede Stier som ender med sysmenu.dll. Findes ofte på fanen Scheduled Task.
Klik evt. på 'Kikkert' i menu linjen øverst, i boksen der åbner kan du så skrive sysmenu.dll og klikke på 'Find næste'

3. Højreklik på linjen med sysmenu.dll og vælg 'Delete'.

4. Prøv at finde og slet alle gule fremhævede Stier der ender med sysmenu.dll fra fanen 'Everything'.
OBS: Her skal du være 100% sikker på at det du er ved at slette er en sti der ender på sysmenu.dll, hvis du sletter en sti der ikke er fremhævet kan du få problemer med at starte din PC.

5. Genstart Computer

6. Vent mindst 5 minnutter for at få bekræftet at problemet er blevet løst. (sysmenu.dll dukker gerne op inden for et minut efter genstart. )

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-02-15 11:59

klaudi den har jeg prøvet ved ikke om jeg klummer i det men den lavede for meget ravage så den har jeg mig fra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-15 12:03

Det kan da ikke lave for meget ravage, hvis du KUN fjerner sysmenu.dll henvisningerne!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-02-15 12:09

godt spørgsmål men den lavede for meget ravage

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 05-02-15 22:57

Måske kan "opgavestyring" løse dit problem

Hold Windows knappen + R nede for at få "kør" frem på skærmen.
Indtast taskschd.msc i kør feltet

Se om du kan finde sysmenu.dll filen i opgavestyring/bibleoteket og deaktiver eller slette filen ved makering/højere-klik og genstart computeren.

McBobo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-15 09:12

Citat
Måske kan "opgavestyring" løse dit problem

Det kan du os finde i Autoruns under Sheduled Task:
http://download.sysinternals.com/files/Autoruns.zip

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-02-15 08:27

klaudi jeg lukker spørgsmålet nu men vender tilbage til dig senere hvis jeg må,der lige noget jeg skal have klaret først

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-02-15 08:28

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-02-15 09:14

Det gør du bare og velbekomme