/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Auto overfør/synkroniser
Fra : jensviggo
Vist : 266 gange
50 point
Dato : 05-02-15 08:24

Vil egentlig gerne, at billeder jeg tar med min mobil automatisk bliver overført til pc, når den forbindes med denne.
Et eller andet med Icloud, jeg har icloud på pc

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 05-02-15 10:19

Hej. Jeg mener du skal i indstillinger på telefonen, og derfra sætte flueben i automatisk synkronisering, eller hvad det nu kaldes på din tlf. Det kan jo godt variere alt efter model.
Vh ilgp

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-02-15 11:43

Hvis du bruger det med følgende program til din tlf, så burde du have mulighed for det.
Ellers som skrevet kan man selv vælge det, i indstillinger - det kan være du har sat tlf til kun at være et diskdrev.

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 06-02-15 05:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Fandt ud af det kort efter indlægget sorry