/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
aomei back up - overføre hvordan?
Fra : ingelein
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 04-02-15 20:39

Jeg har taget en backup med AOMEI - men nu aner jeg ikke, hvordan jeg så får filerne tilbage på min nyinstallation af Win 7.
Har søgt på .afi filer, men blev ikke klogere.
Hvordan får jeg åbnet filerne/back-uppen, som ligger på et eksternt drev?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-15 20:56

Du skal formodenlig installere programmet, starte det og gøre som beskrevet her uder restore:
http://www.backup-utility.com/help/index.html
Fremgangsmåden afhænger af hvordan du tog backup
VH Palle

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-15 21:51

Du lægger din Boot CD i drevet og gennem den, kan du vælge hvor det skal installeres.

Ellers åbner du Aomei og under UTILITIES = EXPLORE IMAGE - så kommer backuppen frem som et virtuelt drev og derfra kan du hente filer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-15 21:53

Og du skal selvfølgelig have installeret programmet, hvis du vil lave et virtuelt drev/mappe

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-15 21:54
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-02-15 22:51

Tak for svaret pallebhansen. Det var lige det, der skulle til -
Det var faktisk nemt !
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-02-15 22:56

Hej mig-selv
Jeg har ikke lavet en boot CD - men derimod lagt min back - up på et eksternt drev, hvorfra jeg skal have filerne tilbage. Havde kun taget back up af filerne/mapperne. Jeg har jo skiftet XP ud med
Win 7 -64 bit.
Med venlig hilsen
Ingeborg - som lige er blevet færdig med at redigere www.tavlhoj.dk. Mit webhotel er gået over til et nyt redigeringsprogram, så det har kostet blod, sved og tårer de sidste mange uger. Til gengæld har jeg fået gjort det hele lidt mere overskueligt. Jeg bruger one.com - og der var mange fejl i webeditor, som det nye redigeringsprogram hedder.