/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
LinkedIn spørgsmål.
Fra : vedikkealt
Vist : 388 gange
300 point
Dato : 01-02-15 16:16

Hej med jer

Nu har jeg oprettet en gratis LinkedIn profil, og vil gerne linke til den, når jeg laver jobsøgnings opslag på forskellige sider på nettet.

Men jeg evner ikke at få det til at virke da jeg ikke kan finde en www adresse, der ligner den jeg har kopieret ind her ... og hvor jeg selvfølgelig har fjernet navnet, og et par bogstaver så ikke vedkommende kommer til at ""hænge herinde""

Linket virker i en gruppe på Facebook

www.linkedin.com/pub/XXXXXXXXXXX/76/a8/414

Men skyldes det alene, at jeg har en gratis profil ? og hvad er fordelen ved at have en betalings profil, efter hvad jeg læser er der ikke den store forskel - men det ved i måske mere om herinde på Kandu.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 01-02-15 17:43

Søg efter dig selv på linkedin, gå til din profil, kopier linked.

Du kan også søge efter dig selv på google og finde et link til din profil derfra.

Jeg tror ikke det er en betalings feature. En gratis konto skulle være ok.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 01-02-15 19:19

Hejsa,

I LinkedIn går du som nævnt ind på din profil og lige under dit profilbillede kan du se linked til din offentlige profil. Copy/paste denne til ønskede steder og evt. Word dokumenter (Y)

Hilsen
Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 02-02-15 20:37

Tak for svaret katekismus.

Så har jeg fundet linket til mig selv

https://dk.linkedin.com/pub/gert-overlade/ab/927/756

Tak for hjælpen